nationella...

ligger i sängen o är jätteseg!
dock vet jag inte varför.. kan bero på p-pillerna?
tror inte att jag börjar bli sjuk igen iallafall. ;)
imorse skrevs det nationella prov i biologi, det gick sådär.
får väl hoppas på ett godkänt, tror ändå att hon kommer sänka mitt biologibetyg. :(
aja, har så det räcker för vård o omsorg iallafall! ;)
juste.. måste bara säga, kolla på love and other drugs!
den är så himla bra! ;)
imorgon är det skola som vanligt, chilldag, slutar 13:4.
senare skulle jag träffa emil, vet inte vad vi kommer hitta på.
antingen typ snacka eller spela eller något sånt :)
nu ska jag sätta igång en film o piggna på mig lite!
vi hörs, bloggar sen ;)

iPhonebutiken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback